رشد تولید محصولات معدنی طی سال گذشته/ ۱۴ عنصر استراتژیک معدنی در کشور فعال می‌شود
2023-04-16
ضرورت توسعه صنایع پایین دستی و تبدیلی در شهرستان نی ریز
2023-04-29

سرکشی و تکریم خانواده پنج شهید والامقام شهرستان بختگان

همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد رهام پارس بختگان، با حضور جمعی از مدیران شهرستان، خانواده پنج شهید والامقام شهرستان بختگان مورد سرکشی و تکریم قرار گرفتند.

محمد شهبازی پور مدیرعامل شرکت فولاد رهام پارس بختگان در حاشیه این دیدار با بیان اینکه دلجویی و توفیق حضور در منزل شهدا امری واجب و سعادتی والا است افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا شهرستان و تجلیل از مقام ایثارگری این عزیزان طی بازه سالجاری در اولویت برنامه های مدیران این شرکت قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در کنار ایثار شهدا، مجاهدت، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگاه داشته و تکریم آنان، باعث تعمیق این روحیه در جامعه می‌شود.

شهبازی پور گفت: عزت، امنیت و اقتدار امروز کشور و این حجم از رشد و توسعه ای که در کشور اتفاق افتاده است را مدیون از خود گذشتگی شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها هستیم و می بایست آرمان های والای شهدا و ایثارگران برای دفاع از نظام و انقلاب را الگوی و سرلوحه کار خود در خدمت رسانی به جامعه در هر سنگر و جایگاهی قرار دهیم.

شایان ذکر است در این دیدارها که با حضور فرماندار، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مدیر عامل شرکت فولاد رهام پارس بختگان صورت گرفت خانواده شهیدان معظم جهانبخش میرشکاری، یعقوب امینی، اسداله ایمن پور، باقر هاشمی و اصغر امیدآباده سرکشی و تکریم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *