معدن؛ بازیگردان نوظهور عصر ژئوپلیتیک
2023-03-18
رهبر انقلاب سال ۱۴۰۲ را با عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری کردند
2023-03-22

پیام تبریک مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی فولاد رهام پارس به مناسبت نوروز

به نام خدا

در واپسین لحظات سال1401، خدای مهربان را شاکریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را برای ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت گام در مسیر آینده بگذاریم.

به لطف خداوند متعال و تلاش های صورت گرفته در سال 1401 شاهد توفیقات خوبی در شرکت صنایع فولاد رهام پارس بودیم. اگرچه تا رسیدن به حد مطلوب راه زیادی در پیش داریم، لیکن رجا واثق دارم در سال جدید با استعانت از حضرت باری تعالی، عزم راسخ و تلاش مضاعف، بتوانیم هر چه موثرتر در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی و صنعت فولاد کشور گام برداریم.

اینجانب فرا رسیدن سال نو را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، ملت شریف ایران و تمام همراهانم در خانواده صنایع فولاد رهام پارس صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای همه شما عزیزان و خانواده‌های گرامیتان سالی توام با سلامتی و موفقیت، رحمت و برکت مسئلت می‌نمایم.

محمد شهبازی پور
مدیرعامل شرکت صنایع فولاد رهام پارس

2 دیدگاه ها

  1. یعقوب عاشوری گفت:

    ممنون از توجهتون به شهرستان بختگان

  2. AZIZI گفت:

    با توجه به خشکسالی های متوالی در کشور به ویژه شهرستان بختگان لزوم توجه به ایجاد صنعت در این شهرستان بیش از گذشته احساس می شد با پیگیری هایجناب آقای دکتر طهماسبی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و جذب سرمایه گذاران با تجربه و وتوانمند بارقه امیدی به پیشرفت و توسعه این شهرستان در دل مردم ایجاد شهد
    از طرف مردم قدرشناس بختگان سپاس و تشکر خود را از این اقدام ماندگار .و ارزشمند اعلام و برای همه دست اندرکارن به ویژه مدیر عامل محترم چناب آقای دکتر شهبازی آرزوی توفیق روز افزون مینمایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *