پس از پایان عملیات تسطیح و خاک برداری اراضی شرکت صنایع فولاد رهام پارس بختگان، عملیات حصار کشی و عمرانی ساخت ابنیه و … این کارخانه آغاز شد .
2023-08-08
پیام تبریک مدیر عامل شرکت صنایع فولاد رهام پارس بمناسبت روز خبرنگار
2023-08-08

حضور شرکت صنایع فولاد رهام پارس نمایشگاه دستاور‌های قوه قضائیه در رفع موانع و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی فارس در منطقه ویژه اقتصادی شیراز

در پی مسائل ایجاد شده از سوی برخی دستگاه های اجرایی در خصوص واگذاری زمین به پروژه ملی صنایع فولاد رهام پارس بختگان و ورود دستگاه قضایی به موضوع و رفع موانع ایجاد شده با صدور حکم قضایی از سوی جانشین رئیس کل دادگستری استان فارس در ستاد اقتصاد مقاوتی مبنی بر واگذاری زمین، شرکت صنایع فولاد رهام پارس به این نمایشگاه دعوت شد.

همچنین با سفر ریاست محترم قوه قضائیه به استان فارس، معاون ایشان و رئیس سازمان بازرسی کل کشور جناب آقای دکتر خداییان از غرفه این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید نمودند.

 دکتر خداییان ضمن درخواست گزارش از وضعیت کنونی پروژه ، دستگاه قضا و سازمان بازرسی کل کشور را حامی پروژه های محرومیت زدا دانست و در جهت رفع مشکلات احتمالی، اعلام آمادگی نمودند .

معاون قوه قضاییه و رییس سازمان بازرسی کشور در بازدید از این نمایشگاه و چند مجموعه صنعتی فارس گفت: سازمان بازرسی برای تحقق شعارِ رشد تولید، موانع پیش روی بنگاه‌های اقتصادی را پیگیری می‌کند.

با پیگیری‌های دستگاه قضا ۶۰ واحد صنعتی فارس دوباره احیا شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *